19 Şubat 2017 Pazar

Gurur Tablosu


İki gün evvel kazananlarını duyurduğum Sinemarquez Ödülleri'nin 5 yıllık mazisi var. 2011 ve 2010 sezonlarının da yolda olduğu ödüllerimin top 10 filmleri nelermiş şöyle bir bakayım, hatta bir postta hepsini toplayıp sizlerle de paylaşayım istedim. 2012 - 2016 sinema yıllarının en beğendiğim 50 mahsulü aşağıda en az sevdiğimden en çok sevdiğime doğru sıralanmış halde. En az sevdiğim dediğime de bakmayın, zira 50. sıradaki filmle bile ciddi gönül bağım var. İzlemeyenler ve merak edenler için imdb profillerini de ilintiledim filmlere, ziyaret edebilirsiniz. Ben sanırım en çok 2013 sezonunu sevmişim. 


2 yorum:

  1. Güzel seçimler olmuş :). Benim de favorilerim var içinde ama liste kalabalık bu sefer uzun yorum yapmayacağım :). Sadece birincine şaşırmadım filmden görüntü en üstte olunca :). Baya sevmişsin filmi, bence de güzel.

    YanıtlaSil