Malumunuz iki gün önce 2014'e son noktayı koyduk. Sinema açısından oldukça zengin bir yıldı. Ben de 2014 yılı içerisinde izlediğim, kişisel olarak beni blog yazmaya iten (şimdilik) en iyi 2013-2014 yapımı filmleri listeledim. Buyursunlar:
1 - Inside Llewyn Davis (Sen Şarkılarını Söyle - 2013 Yapımı)
2 - The Broken Circle Breakdown (Kırık Çember - 2013 Yapımı)
3 - Kış Uykusu (2014 Yapımı)
4 - Force Majeure (Turist - 2014 Yapımı)
5 - 12 Years A Slave (12 Yıllık Esaret - 2013 Yapımı)
6 - Blue Jasmine (Mavi Yasemin - 2013 Yapımı)
7 - Nebraska (2013 Yapımı)
8 - The Grand Budapest Hotel (Büyük Budapeşte Oteli - 2014 Yapımı)
9 - The Wolf of Wall Street (Para Avcısı - 2013 Yapımı)
10 - Frances Ha (2013 Yapımı)
11 - Ida (2014 Yapımı)
12 - Before Midnight (Geceyarısından Önce - 2013 Yapımı)
13 - Gravity (Yerçekimi - 2013 Yapımı)
14 - Gone Girl (Kayıp Kız - 2014 Yapımı)
15 - American Hustle (Düzenbaz - 2013 Yapımı)
16 - Philomena (Umudun Peşinde - 2013 Yapımı)
17 - Deux jours, une nuit (İki Gün, Bir Gece - 2014 Yapımı)
18 - Boyhood (Çocukluk - 2014 Yapımı)
19 - Ernest et Célestine (İki Arkadaş - 2013 Yapımı)
20 - Bi Küçük Eylül Meselesi (2013 Yapımı)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder